Proline

Profesjonalna brama szybkobieżna do najwyższych obciążeń, seryjnie wyposażona w zderzeniową część dolną, poziome naprężenie skrzydła bramy, inteligentną fotokomórkę i sterownik częstotliwościowy

Bramy szybkobieżne Proline charakteryzują się szczególnie wytrzymałą konstrukcją i cichym biegiem bramy. Są one odpowiednie do zastosowania we wszystkich standardowych obiektach przemysłowych, także przy znacznych różnicach ciśnienia powietrza lub obciążenia wiatrem. Dla większych bram dostępny jest dodatkowy pakiet wyposażenia „Wiatr”.

Czas pełnego otwarcia to ok. 2,5 m/sek. Nie licząc silnika, bramy te praktycznie się nie zużywają i bez problemu wytrzymują wysokie obciążenie wiatrowe. Bramy ProLine pracują niemal bezgłośnie.

Napęd

Sterowany w zakresie częstotliwości motoreduktor z kołem ślimakowym przyspiesza i hamuje bramę bezstopniowo i bez zużywania się.

Sterownik

Sterownik jest odpowiedni do podłączania wszystkich standardowych czujników impulsowych, jak przyciski, sygnalizatory radarowe lub przełączniki linkowe, pętle indukcyjne lub czujniki obecności. Automatyczny dobieg jest ustawiany w zakresie od 1 do 300 sekund. Możliwości sterowania śluzowego, różna wysokość otwierania, wyjścia bezpotencjałowe i diagnostyka fotokomórki. Weryfikacja fotokomórki jako zabezpieczenia krawędzi zamykania w sterowniku.

Części boczne

Zostały stworzone z wysokiej jakości aluminium, anodowanego E6EV1, z prowadnicami PE o wysokiej odporności na ścieranie. Cechują je: poziome naprężenie skrzydła bramy, wewnętrzne bezdotykowe zabezpieczenie krawędzi zamykania przez inteligentną fotokomórkę z identyfikacją zderzenia, kontrolą drogi ruchu i identyfikacją odstępu.

Układ zderzeniowy i opatentowane poziome naprężenie skrzydła bramy (elementy zderzeniowe).

Przy kolizji część dolna może wyskoczyć z części bocznej bez jej uszkodzenia. Przy ruchu zamykania skrzydło bramy jest naprężane poziomo. Przez to nawias pozostaje zasadniczo bez pofałdowań, a ze względu na jego kształt przyjmuje tylko zmniejszone obciążenie wiatrowe. Można całkowicie zrezygnować z mechanicznego ściągania skrzydła bramy do dołu.

GALERIA