Proline

Profesjonalna brama szybkobieżna do najwyższych obciążeń

Seryjnie wyposażona w zderzeniową część dolną, poziome naprężenie skrzydła bramy, inteligentną fotokomórkę i sterownik częstotliwościowy

Bramy szybkobieżne Proline charakteryzują się szczególnie wytrzymałą konstrukcją i szczególnie cichym biegiem bramy, niemal bez zużycia. Są one odpowiednie do zastosowania we wszystkich standardowych obiektach przemysłowych, także przy znacznych różnicach ciśnienia powietrza lub obciążenia wiatrem. Dla większych bram -S dostępny jest dodatkowy pakiet wyposażenia „Wiatr”. Bramy -S otwierają się bardzo szybko: 2,5 m/sek. Nie licząc silnika, bramy te pracują praktycznie bez zużywania sięi bez problemu wytrzymują także wysokie obciążenie wiatrowe. Bramy ProLine pracują niemal bezgłośnie.

Napęd
Sterowany w zakresie częstotliwości motoreduktor z kołem ślimakowym przyspiesza i hamuje bramę bezstopniowo i bez zużywania się.

Sterownik
Sterownik jest odpowiedni do podłączania wszystkich standardowych czujników impulsowych, jak przyciski, sygnalizatory radarowe lub przełączniki linkowe, pętle indukcyjne lub czujniki obecności. Automatyczny dobieg jest ustawiany w zakresie od 1 do 300 sekund. Możliwości sterowania śluzowego, różna wysokość otwierania, wyjścia bezpotencjałowe i diagnostyka fotokomórki. Weryfikacja fotokomórki jako zabezpieczenia krawędzi zamykania w sterowniku.

Części boczne
Z wysokiej jakości aluminium, anodowanego E6EV1, z prowadnicami PE o wysokiej odporności na ścieranie. Poziome naprężenie skrzydła bramy, wewnętrzne bezdotykowe zabezpieczenie krawędzi zamykania przez inteligentną fotokomórkę z identyfikacją zderzenia, kontrolą drogi ruchu i identyfikacją odstępu.

Układ zderzeniowy i opatentowane poziome naprężenie skrzydła bramy
(elementy zderzeniowe). Przy kolizji część dolna może wyskoczyć z części bocznej bez jej uszkodzenia. Przy ruchu zamykania skrzydło bramy jest naprężane poziomo. Przez to nawis pozostaje zasadniczo bez pofałdowań, a ze względu na jego kształt przyjmuje tylko zmniejszone obciążenie wiatrowe. Można całkowicie zrezygnować z mechanicznego ściągania skrzydła bramy do dołu.

GALERIA